Sunday, October 16, 2016

Jigsaw Trading Indicators

AbleTrend Trading Indicators professionele handel sagteware vir gedissiplineerde handelaars CLEAR marktydsberekening seine vir AANWYSERS HANDELAARS wanneer om te koop / verkoop / hou / uitgang vir enige mark. AbleTrend sagteware vir aanwysers handelaars regoor die wêreld. AbleTrend kan gebruik word as 100 meganiese en outomatiese (Auto) handel stelsel. Op grond van ons handel seine, handel reëls kies jy, maak dit ten volle outomaties. Dit is 'n universele, sodat dit toegepas kan word om enige markte en enige tyd kaarte, insluitend die aandelemarkte. AbleTrend voorsien handelaars met spesifieke optimale koop en verkoop seine sowel as dinamiese risiko-beheer tot stilstand kom sedert 1994. Jy sal weet wat om handel te dryf, en hoe om handel te dryf. Maak 'n beter opbrengs en weet dat jou poste reg of verkeerd in real time. Dit alleen sal red jy 'n klomp geld. AbleTrend is jou besluitnemingsproses instrument in die handel vir óf bul of beer marktoestande. Die seine is real time met klank, voor te stel of selfoon waarskuwings. Slegs AbleTrend gewen Aandeel amp Commodities tydskrif lesers Choice Awards van die drie handel stelsels vir 20 jaar in 'n ry (1997-2016). insluitend-beurs stelsels, termynkontrakte handel stelsels amp opsie handel stelsels toetsbestuur AbleTrend risiko-vrye. 30 Dae 99 30 Dae. Geen verpligting. Geen truuks. Konsultasie en video-opleiding. Die 30-dae proef is jou eerste klein stap in die rigting blywende handel sukses. Deur te begin met AbleTrend, het duisende van die handelaars 'n vars nuwe manier van kyk na die mark gekry, en ontsluit die magie logika van markte. Na die gebruik van AbleTrend, sal jy nooit die markte te sien op dieselfde manier voor. AbleTrend is 'n universele handel stelsel sagteware wat aangewend kan word om 'n mark en enige tyd grafiek. Dit bied spesifieke koop, verkoop en uitgang-seine met terug toets verslae. Jy mag die rug toets verslae en virtuele papier handel simulasies gebruik vir die verifikasie van die handel strategieë voordat jy die regte geld te waag. Sy maklik en eenvoudig. Die meeste handelaars kan duidelik sien hoe goed die AbleTrends seine werk in 'n paar dae. Dit bied jou die eerste hand ervaring om die werklike volledige weergawe van die sagteware te speel voordat jy die aankoop besluit te neem. Jy hoef nie aan enige van daardie besluite en tog maak Met ons 30-dae proef aanbod, kan jy ons volle reeks beleef van produkte ontvang een-tot-een online vergadering konsultasie. Die fooi wat jy betaal vir die verhoor sal jou krediet vir die bestel van ons sagteware binne 30 dae wees. Wat kry jy 30-dae proef is 'n eenmalige transaksie slegs vir nuwe gebruikers. Jy het geen verpligting om te hernu of om iets te koop. Bied die eerste hand ervaring te evalueer en te toets ry die sagteware op enige manier wat jy verkies. Ten volle funksioneel vir enige markte: aandele, termynkontrakte, e-mini, forex en effekte ens GRATIS webtoegang van lid aanmelding gedeelte vir video-opleiding hulpbronne (meer as 10 uur). Gratis tegniese ondersteuning met tolvrye foonnommer. Gratis een-tot-een opleiding en handel konsultasie (waarde). Gratis een maand WinTick Professional (60 waarde). VOLLE krediet van jou verhoor geld gegee (ekwivalent van gratis 30-dae proef) teenoor 'n jaarlikse of permanente lisensie opgraderings binne die proeftydperk. Gratis AbleSys EOD data vir indekse, aandele, termynkontrakte, kommoditeite, forex en onderlinge fondse (30 / maand waarde) Die 30-dae proef is slegs Nuwe Gebruiker en beperk tot net een maand. Real-time data voer (Free Amerikaanse voorraad en Forex data ingesluit) Om handel seine te sien vir jou spesifieke markte, teken asseblief 7-dae gratis verhoor van WinTick. Jy kan direkte toegang tot ons seine te kry: Partners Trading futures en forex behels aansienlike risiko en mag nie geskik vir alle beleggers nie. Vorige prestasie is nie noodwendig 'n aanduiding van toekomstige resultate. Hierdie resultate is gebaseer op gesimuleerde of hipotetiese prestasie resultate wat sekere inherente beperkings het. In teenstelling met die bedrag wat in 'n werklike prestasie rekord resultate, moenie hierdie resultate nie verteenwoordig werklike handel. Ook, omdat hierdie ambagte het nie eintlik uitgevoer, hierdie resultate kan hê onder-of oor-vergoed vir die impak, indien enige, van sekere mark faktore, soos 'n gebrek aan likiditeit. Gesimuleerde of hipotetiese handel programme in die algemeen is ook onderhewig aan die feit dat hulle is ontwerp met die voordeel van agterna. Geen voorstelling gemaak word dat enige rekening sal of waarskynlik winste of verliese soortgelyk aan dié bereik wat gewys. Die getuigskrif kan nie verteenwoordigend van die ervaring van ander kliënte en die getuienis is geen waarborg vir toekomstige prestasie of sukses. kopieer Kopiereg 1995-2016 AbleSys Corporation. Alle regte voorbehou. Privaatheid StatementJigsaw Trading Jigsaw Trading bied 'n unieke stel nis sagteware produkte vir handelaars wat op soek is na hul prestasie met kleefband lees / Order Flow analise te verbeter. Band Lees self vereis totale fokus en 'n paar baie spesifieke geheue vaardighede wat nie elke handelaar beskik. 'N handelaar kan die vaardighede om die inligting vloei deur interpreteer, maar het nie die geestelike gimnastiek vermoëns wat nodig is om die inligting in die eerste plek te absorbeer. Jigsaw Tradings band lees produkte bestaan ​​uit 'n nagemaakte band en 'n Opsomming Tape om 'n paar van die hindernisse in die pad van die vermoë om die band te lees verwyder. Daar is geen aanwysers of stelsels, net twee eenvoudige gereedskap wat jou in staat stel om die rente, tempo, beheer en die resultate in 'n manier wat nie moontlik is met die standaard tyd amp Verkope wat op handel platforms te sien. Of jy nou met behulp van die band 'n kopvel 'n posisie handel definieer of te verfyn, sal Jigsaw gereedskap beslis jou resultate te verbeter. Ek is teleurgesteld deur die agt resensies bo Nie wat ek gelees het oor die sagteware, maar daar blyk te wees niemand plaas van 'n resensie wat 'n lang herkenbaar geskiedenis op hierdie site het. Hulle is óf vriend van Jigsaw as staats - of omdat die nuwe handel te wen, wat beteken dat enige iemand kan aansluit en skryf 'n goeie oorsig. Ek het gekyk na jigsawtrading en hulle offer. Dit lyk goed gehou deur diegene wat dit gekoop het. Ek het opgemerk net een verskriklike resensie oor die ander terrein hulle aanhaal as 'n verwysing. Die meeste mense gee hulle vir die persoonlike ondersteuning. Ek oorweeg dit, want ek het vertel is deur pro handelaars dis byna al gebruik hulle nie kaarte Vreemde, maar ware. Ek sou graag 'n paar meer resensies te sien uit lede van hierdie werf gee wat al vir 'n rukkie gewees - elite vlak miskien. My kritiek is nie gemik op Jigsaw sy net my eerlike waarneming. As hulle sagteware doen wat dit lyk om te doen by die prys sy aangebied dan is sy 'n ding is seker elke handelaar moet hê. Ek is jammer hulle het nie 'n gratis weergawe of 'n behoorlike gratis proeftydperk. Hulle sê jy kan nie vrae gevra te kanselleer, maar dis nie dieselfde as 'n gratis evaluasie verhoor. Lid (2 resensies, 78 poste) 1 van 1 lede het gevind dat hierdie review helpful. By verre die beste gereedskap op die mark Na die verkryging van Petes gereedskap, en 'n paar opleiding Ek het uiteindelik my kant en 'n baie goeie begrip van die einde-vloei. Ek het uiteindelik uitgepluis het, wat my probleem was. Ek was nog nooit gemaklik op soek na kaarte. Nou, handel ek kyk na Petes DOM en die TS, niks anders nie. Ek kan duidelik sien wie is in beheer, wanneer die beheer veranderinge en wat my styl van handel is. Ek m uiteindelik besig om my heilige graal. Danksy hierdie instrumente. Nou, ek weet hoekom so baie handelaars misluk. Hulle is op soek na die verkeerde dinge, wanneer dit daar al in die voorkant van jou. Ek is in staat om die terugskrywings een of twee bosluise haal om die hoë of lae verskeie kere gewees. Ek het 'n goeie begrip van die bestuur. Dit voel soos Im druk vry geld, moeiteloos. Ek handel met vertroue, geduld, en dissipline. As jy regtig wil om die hoek te draai en 'n winsgewende handelaar, moet jy Order Flow tbv verstaan. En Petes gereedskap sal dit aansienlik makliker te maak. Nuwe lid (1 resensie, 0 poste) 2 van 5 lede het gevind dat hierdie review helpful. Noodsaaklik is vir 'n band leser. Amazing produk en diens. Die volgende is 'n oorsig oor die diepte en verkope instrument wat onlangs bygevoeg. As jy het probeer om die legkaart gereedskap voor, dan vermoed ek jy weet die kwaliteit en funksionaliteit waaruit hulle. Ongelukkig kan hulle nie gebruik word as 'n maatstaf of enige vorm van n aanduiding van die kwaliteit van die diepte Verkope, dit is in 'n ander liga van sy eie. Die DS oortref grootliks die vorige gereedskap, niks kom naby aan sy funksies en die ongelooflike aanvoeling geïmplementeer, iets wat net 'n band-leser kan waardeer Natuurlik, as 'n handelaar nie die geval is gebruik of nie die geval plan op die gebruik van die tyd en verkope en vlak II, dan hulle sal nie help nie, maar as dit gebruik word, kan nie dink ek aan 'n enkele ding wat hulle handel soos drasties en konsekwent as die diepte verkope sal verbeter. Behalwe 'n klein grafiek vir verwysing, hierdie en 'n paar van die ander Jigsaw gereedskap is al wat ek gebruik, hoef enigiets anders nodig. Loshande die beste instrument in die mark. Dit nie die geval vir my sê wanneer om seine te koop of te verkoop, of gee, dit is net 'n instrument waarmee my die inligting baie beter en vroeër interpreteer. Ek is dit verskuldig aan Pete, nie net het hy voorsien my met 'n ongelooflike sagteware, maar die diens op die top van dit alles was groot. Hy verbind met al sy kliënte en regtig omgee oor my eie ervaring en vooruitgang wat dit gebruik. Alles in ag genome, is hierdie het my na die volgende vlak, ek nie meer handel dag om die rekeninge te betaal en voed die familie, ek dag handel vir plesier as Ive finansiële vryheid nou bereik. Nuwe lid (1 resensie, 0 poste) 0 van 2 lede het gevind dat hierdie review helpful. Hierdie instrument kan baie nuttig Dit is nie 'n maklike instrument wees, maar dit gee jou inligting oor die mark, sodat niemand julle gee. So vir my is 'n groot hulpmiddel. Nuwe lid (1 resensie, 0 poste) 0 van 1 lede het gevind dat hierdie review helpful. Algehele mooi gelukkig Net wante te deel dat ek baie gelukkig met die sagteware. Natuurlik is daar dinge wat ek wil hê dit moet doen dat dit kan nie (of anders wat ek havent net gedink dit uit nog), maar nie die geval is al die sagteware Rookie lid (9 resensies, 1 post) 1 van 1 lede het gevind dat hierdie review helpful. Geleentheid klop tels. In die markte klop geleentheid gereeld. Jigsaw Trading werk om die geleentheid te identifiseer. Baie handelaars gebruik 'n stelsel en voer op 'n stelsel kies wat bewys is om 'n statistiese voordeel. Jigsaw is nie 'n stelsel. Eerder dit wys of groot handelaars koop of verkoop. As jou stelsel flitse 'n koopsein weet of groot handelaars verkoop kan jou besluit om die mark lang tree aansienlik verander. Baie van die bekendste handelaars in die geskiedenis mark band lesers met 'n ongelooflike vermoë om te gaan met die markte met groot vrug nie. Big handelaars en die uitruil is besig om die band te lees moeiliker maak deur te wys meer ambagte van 1 en 2 en minder ambagte van grootte. Jigsaw sit die legkaart weer saam onder ander funksies. Band lees is 'n kuns nie 'n wetenskap en dit nie die geval kom maklik nie, dit is tyd en praktyk te neem. Jigsaw maak die lees van die band makliker wanneer jou opstel 'n geleentheid seine. Neem hierdie geleentheid. Ek het maande van die gebruik van Jigsaw het. Pete Davies, die breinkrag agter Jigsaw is 'n vriend van my. Ons vroue kuier en ons kinders speel. Maar, ons werklike verband is ons passie vir handel en die handel idees en ervarings wat ons deel. Ek het gesien hoe die program te ontwikkel met 'n toenemende opgewondenheid. Ek het geen probleem om te erken dat Pete is 'n beter handelaar. Hy het 'n lewendige analitiese brein en kom met dinge wat ek nooit gedink. Die Jigsaw program is om my te help die stres van die saak te verminder en laat my toe om ambagte te voer met meer selfvertroue. Nog belangriker, dit hou my uit verloorders. Dankie Pete, youve doen baie vir my. Newbie (1 review, 3 poste) 2 van 4 lede het gevind dat hierdie review helpful. Voeg waarde Jigsaw Trading gereedskap is prop in aanwysers vir Ninjatrader 7. Daar is 2 produkte spesifiek - gerekonstrueerde band en opsomming band. Gerekonstrueerde band - dit maak gebruik van 'n algoritme om ambagte wat waarskynlik gedoen in dieselfde volgorde, maar verskyn in vragte en vragte van 1 en 2 baie saam te samel. Daar is 'n beskrywing van die webwerf van wat dit presies beteken, dit is nie die produk wat ek die meeste gebruik. Opsomming Tape - buig dit, IMHO, is 'n groot hulpmiddel fr enige iemand wat wil meer te leer oor die band lees. Vir elke paar pryse in 'n mark (bod en aanbod), dit wys hoeveel kontrakte by elke prys hoeveel kontrakte tans bid / aangebied en die netto mark delta het verhandel. Dit boekrolle af baie soos tyd en verkope elke keer as die mark bosluise op of af. Wat is die voordeel Praat oor die opsomming band, dit laat jou toe om die rou optrede in 'n dit verkort sien - maar nou weg smplified - vorm. Byvoorbeeld, as 'n bepaalde prys, 50 baie verhandel teen die bod (verkoop), en 1000 handel op die aanbod (gekoop), maar die mark bosluise af, dit is 'n aanduiding van iemand, iewers, manipuleer die prys. Opsomming band kan jy kyk na hierdie tydjie, en daarna het dit gebeur. Net so, as in 'n verslechtering neiging, 'n bepaalde prys bereik en is altyd opgehef wanneer dit kom by 'n prys (dit wil sê geen kontrakte verhandel teen die bod op verskeie pogings), wat ook 'n aanduiding van iemand wat probeer om 'n bevel te werk. Opsomming band maak dit makliker om te sien in real-time, en behou ook die rekord vir jou om te sien as jy dit gemis het. Daar is niks anders soos dit op die mark so ver as wat ek weet. Wat is die slegte dele Jigsaw Trading produkte - tot dusver ten minste - is beperk tot wat in NinjaTrader 7, wat sy probleme het. Enigiets anders wat ek nodig het om vrywaring weet: Ek is betrokke by die beta toets van hierdie produkte, en so het ek 'n 30 afslag op die kleinhandelprys As jy gebruik het Ninjatrader havent, daar is ook 'n pakket van Gomi aanwysers wat jy kan aflaai vir 'n klein bydrae te maak. Hierdie twee instrumente gekombineer bied 'n uitstekende (en goedkoop) omgewing vir almal wat wil mark profiel / mark delta / band leestegnieke om saam te verken. Tans, die sagteware is baie duidelik 'n doen presies wat dit sê oor die tin saak. Ek verstaan ​​dat die opgradering en nuwe vrystellings sal volg dat, tegnologie dit toelaat, sal uit te brei op die oomblik funksie teen geen ekstra koste vir die gebruiker. As jy fancy gee band lees 'n go, kan Jigsaw Trading goed wees om die kruk wat kry jy verby die punt van wanhoop en kry jy op die opwaartse helling deel van die J-kurwe. Dit is na waarheid die unieke oplossing vir 'n gewilde reeks probleme. Sterk aanbeveel. Ek was die fokus op die band te lees of te probeer om en regtig sukkel met die gereedskap om hand soos bepaal deur die huidige kleinhandel sagteware. Jigsaw handel het 'n eenvoudige konsep geneem en herverpak die data vir my in staat stel om beter besluite te neem op grond van wat gebeur op die band te maak, as 'n eenmalige koste die moeite werd as die alternatief is om te hou sukkel met inligting oorlaai op die band. Lid (1 review, 68 poste) 0 van 0 lede het gevind dat hierdie review helpful. Jy moet aangemeld wees om te plaas resensies Ontvangs Markte Brokers Metodes Kommersiële uit die rooster Kopiereg kopie 2001-2016 Trade2WinThe 2 aanwysers van BigMikes wat Jigsaw gebruik Die 2 aanwysers van BigMikes wat Jigsaw gebruik Jammer vir my vergeetachtigheid, maar Ive altyd nuuskierig was wat die betekenis van om te weet hoe baie bosluise die swing was (die positiewe of negatiewe getal aan die einde van die beweging) hoe kan jy dit gebruik om handel te dryf met of is dit net gebruik word vir ontleding na die tyd baie eenvoudig - in 'n down skuif, ek verwag opswaaie om minder in beide bosluise amp volumes as die afswaaie. Wanneer dit veranderinge en die delta sit in 'n beduidende skuif op, ek dink die mark het omgekeer. Indien u enige vrae oor die produkte of dienste wat gelewer word, stuur vir my 'n privaat boodskap of gebruik die futures. io quotAsk my niks quot threadJigsaw Trading amp RapidTraderPro, www. jigsawtrading Jigsaw Trading amp RapidTraderPro, www. jigsawtrading Lees deur middel van die hele draad, en is bly om positiewe terugvoer te hoor. Net gewonder of dié van julle met behulp van hierdie instrument voel dit is nog steeds waardevol in die oornag sessie Ek vind dat die meeste van my handel word gedoen tussen 530-730am CST. vind dit moeilik om te besluit wanneer om 'n handelsmerk lopie laat, of net 'n paar regmerkies wees. Hoofsaaklik handel CL, GC en 6de in hierdie tyd van die dag. Dit is 'n tyd wat ek handel as was op 'n ander tydsone, en ja, dit is net so goed in daardie uur as op enige ander tyd. Ek probeer die 6E hoofsaaklik asook ander kontrakte. en terwyl ek nog goed tot op die punt waar ek / uitgang net met die Dom / Tape kan inskryf, kan ek jou sê dat as daar iets is, dit help my baie om te weet wanneer om af te sluit, laat hardloop ens .. Eerder as om te neem anyones woord vir dit, jy kan verhoor die gereedskap en sien vir jouself as dit help. Ek vind dit nie baie nie, maar almal is anders en dit neem 'n paar praktyk en screentime ook. Ek het 'n e-pos aankondiging van legkaart. Hulle het 'n nuwe weergawe 4.0 van hul gereedskap. Deel van die e-pos en video skakel: Ons is bly om aan te kondig dat Weergawe 4.0 van die Jigsaw gereedskap is nou vrygestel. Die terugvoer van mense in die bedryf asook die betatoetsers is fantasties. Theres 'n hele paar nuwe leesbaarheid verbeterings en natuurlik, kan jy nou direk handel van die skerm Diepte amp Verkope. Hier is 'n kort video wat die veranderinge: Vir bestaande kliënte, kan jy die nuwe weergawe van jou members. jigsawtrading bladsy laai. As jy hoef nie 'n login, laat ons weet en goed te skep een. Jy kan v4.0 installeer langs jou ou V3.0 weergawe van Jigsaw gereedskap. Die nuwe aanwysers al begin met die naam quotJTV4quot en jy sal nodig hê om die quotJTV3quot weergawes te vervang op jou bestaande werkruimtes. Die JTV4DepthSales aanwyser laat SIM Trading. quotNinjaTrader 038 Kinetick ons ​​voorkeur platform 8220you kan begin met NinjaTrader vir Free8221 NinjaTrader is ons 1 aanbeveel aktiewe handelaar platform. Ons is bly om NinjaTrader bied aan ons kliënte vir baie redes, maar een groot rede is dat jy kan begin met NinjaTrader vir Vrye Hoekom honderde dollars per maand vir produkte betaal met minder funksies as met NinjaTrader alles wat jy nodig het, is toegang tot 'n real - tyd of historiese data voed. Jy kan ook NinjaTrader verbinding met Kinetick. ons aanbeveel mark data diens, gratis data End-van-dag NinjaTrader lewer uitstekende orde inskrywing opsies As jy die verkeerde verhandelingsplatform, sodat voorlegging en handel bestuur kan 'n tydige en fout geneig proses wees. Sedert 2003, het NinjaTrader maklik pionier om maar kragtige orde inskrywing en handel bestuur funksies te gebruik om die beperkinge van ander handel platforms oorkom help ons kliënte beter te bereik hul handel doelwitte Die innoverende NinjaTrader SuperDOM en voorraad Trader stel die maatstaf vir orde inskrywing skerms en is een Daarom beveel ons dit aan ons kliënte. Beskou as die industry8217s beste orde inskrywing skerms wat hulle lewer handelaars met gemak van die operasie, 'n duidelike handel visualisering en vinnige toegang tot kapitaliseer op markte today8217s. Maklik om te sien handel visualisering Enkele kliek om toegang, verandering en kansellasie kan gebruik met Advanced Handel Administrasie (OTM) module maklik om handel visualisering op die grafiek Enkele kliek om toegang, verandering en kansellasie van die grafiek sien Kan wees gebruik met Advanced Handel Administrasie (OTM) module NinjaTrader is die voorloper in die bedryf handel bestuur funksies Gevorderde handel Administrasie (OTM) is NinjaTrader8217s handtekening orde bestuur tegnologie waarmee jy vooraf definieer persoonlike handel strategieë, insluitend verskeie wins teikens en stop verlies bestellings, een-kanselleer-ander ( OCO) bestellings,-motor gelykbreek tot stilstand kom, sleep tot stilstand kom en nog baie meer. Hierdie funksie kan aansienlik verbeter handel prestasie deur outomaties die stuur van al inskrywing / afrit bestellings binne millisekondes Hierdie funksie alleen is geneig om die koste van die platform te dek en terselfdertyd verlaging van jou stres vlak deur die uitskakeling van die 8220deer in die headlights8221 gevoel algemeen geassosieer met die hand beheer van verskeie uitgang bestellings in 'n vinnige bewegende markte. Maklik spesifiseer multi-stadium uitgang parameterst Enkellopend boks om 'n motor-gelykbreek stop te skep Hoogs konfigureerbare en maklik om te gebruik motor-roete stop Gebruik NinjaTrader8217s omvattende mark analytics gereedskap om jou te help vind handelsgeleenthede Ongeag wat bemark jou handel, wat styl van handelaar jy is of as jy real time of einde van die dag analytics vereis, die NinjaTrader verhandelingsplatform bied jou die gereedskap om die markte en jou handel idees ontleed in 'n buigsame, aanpas en gebruikers-vriendelike manier wat jou help om beter te handel. Kragtige mark visualisering Multi-tyd en multi-instrument ontleding Meer as 100 pre-gebou aanpas aanwysers plus 100'e van opsionele 3rd party indictors Ander Ontleding gereedskap handelsprestasie instrument Market Analyzer Strategie Analyzer Automatiseer en pas jou handel Neem jou handel na die volgende vlak deur persoonlike ontwikkeling en handel outomatisering NinjaTrader bied jou die vermoë om jou handel strategieë of hulle native is ontwikkel met behulp van NinjaScript of in 'n eksterne program soos TradeStation outomatiseer. Outomatiese en Custom Trading Ontwikkel of koop outomatiese handel strategieë te ontleed outomatiese handel strategieë uit te voer outomatiese handel strategieë Proses Trading seine van eksterne programme Skep of koop 3rd party persoonlike kartering aanwysers Choice van Mark data Dienste en Broker verbinding funksies NinjaTrader is 'n makelaar onafhanklike verhandelingsplatform, sodat jy het keuse van waar jy jou ambagte kan voer. NinjaTrader ondersteun alle toonaangewende onafhanklike mark data diensverskaffers insluitend Kinetick. ons verkies mark data diens. Papier handel en doen jou ontleding met real time data sonder om 'n enkele sent te betaal vir sagteware NinjaTrader is verbind tot die verskaffing van opleiding en ondersteuning Ons span is tegnies vertroud is met NinjaTrader en bied basiese kliënt hulp. Die NinjaTrader span is egter diep vertroud met alle aspekte van platform aksie en kan maklik verkry word deur middel van e-pos of hul ondersteuning forum. Hul toegewyde span van twintig plus kliënt ondersteuning spesialis is gereed moet jy al ooit platform hulp nodig het. Daarbenewens NinjaTrader bied daaglikse opvoedkundige webinars en 'n volledige konteks sensitiewe aanlyn user8217s handleiding interlaced met baie produk video's om jou platform leerkurwe verminder. Opleiding en ondersteuning gratis daaglikse NinjaTrader opleiding webinars Media ryk hulp gids Video biblioteek Aktiewe gebruikers gemeenskap Kry die rand


No comments:

Post a Comment